czwartek

Top 10. Animacje z dzieciństwa....


Witam serdecznie!
Dziś przedstawię Wam, mój kolejny Top 10 tym razem, będą to animacje!
Zapraszam!


Top 10 to akcja, przy okazji której raz w tygodniu na blogu pojawiają się różnego rodzaju rankingi, dzięki którym czytelnicy mogą poznać bliżej blogera, jego zainteresowania i gusta. Jeżeli chcesz dołączyć do akcji - w każdy piątek wypatruj nowego tematu na dany tydzień.




 Przygody kota Filemona

Moja ukochana bajka z dzieciństwa. Zna ją chyba każdy. Mam do niej ogromny sentyment, zwłaszcza, że mój kotek nazywał się podobnie :)  













Reksio
Przesympatyczny kundelek, który wiecznie miał niesamowite przygody. Piękna i bardzo mądra bajka. 








Miś Uszatek

Na dobranoc - dobry wieczór
miś pluszowy śpiewa Wam.
Mówią o mnie Miś Uszatek,
bo klapnięte uszko mam.

Jestem sobie mały miś, gruby miś,

znam się z dziećmi nie od dziś.
Jestem sobie mały miś, śmieszny miś,
znam się z dziećmi nie od dziś!

Chyba nie muszę pisać nic więcej :)



Bolek i Lolek

Uwielbiałam tę bajkę. Jako dziecko nie mogłam doczekać się kolejnych przygód tych postaci. Westernowe odcinki wspominam najmilej :)








Porwanie Baltazara Gąbki

Jedna z najciekawszych bajek mojego dzieciństwa. Zabierała mnie w fascynujące miejsca z niezwykłymi stworami i bohaterami. Naprawdę rozwija wyobraźnie oraz ma przesłanie.









Dragon Ball

Kocham Songo do dziś. Ta bajka odmieniła moje dzieciństwo, pamiętam jak wyczekiwałam kolejnych odcinków razem z siostrą. Śmiałyśmy się z zachowania Songo, jego słodkiego ogonka, tego jak Bulma go traktowała. Potem przyszła fascynacja Vegetą, walkami które ciągnęły się przez kilka odcinków, potyczkami z coraz groźniejszymi przeciwnikami. Mam do tej produkcji ogromny sentyment. 





Super Pig


Po prostu KOCHAM!








Czarodziejka z Księżyca

Tak naprawdę polubiłam ją początkowo tylko dlatego, że występowała w niej Luna, dopiero potem przekonałam się jak zabawną i mądrą jest animą. Pierwsze serie były dość luźne, jednak z czasem pokazywały siłę miłości, oraz zła. Mam kilka książeczek z Czarodziejką, które są dla mnie bardzo ważne. Ta bajka się nie starzeje :)




Uff... gdy przypomnę sobie te bajki, to czuję się barrrdzo staro :) Miałam to szczęście, że wychowywałam się na wartościowych produkcjach, które miały jakieś przesłanie. A Wy? Pamiętacie jeszcze, jakie bajki oglądaliście najchętniej? :)

Dałam tylko 8 bajek, ponieważ to one są dla mnie tymi najważniejszymi.

18 komentarzy:

  1. Wow! Trafiłaś w sedno każdą z tych bajek. Wszystkie oglądałam i wszystkie uwielbiałam. Dorzuciłabym jeszcze do tego Smerfy i kilka bajek Disneya typu Gumisie, Chip i Dale itepe, itede :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fakt Smerfy, Muminki oraz Troskliwe Misie też mogłabym dodać :)

      Usuń
  2. Ooooo pierwsza piątka jak najbardziej TAK :) "Czarodziejka z księżyca" również pamiętam, ale pozostałych dwóch już nie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pierwsza 5 to klasyka. Szkoda, że teraz wolą puszczać bajki kupione za granicą, niż puszczać nasze :(

      Usuń
  3. Znam wszystkie animacje, oprócz "Super Pig". Byłam ogromną fanką "Czarodziejki z księżyca", za to nigdy nie przepadałam za "Dragon Ball".

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super Pig po prostu uwielbiam, bardzo żałuję, że nie ma jej nigdzie na internecie. Czarodziejka to klasa sama w sobie :)

      Usuń
  4. Chyba każdy kochał te bajki :)). No i nieśmiertelne Smerfy, Gumisie, Muminki i już nieco młodszą Tabalugę. Nawet teraz, kiedy któraś z tych bajek jest emitowana w tv to oglądam (a mam 19 lat ;p)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dragon Ball - bajka mojego dzieciństwa, zdecydowanie :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słyszałam, że mają go zacząć znów emitować :)

      Usuń
  6. A pamiętasz Tsubasę Oozorę? Matko, uwielbiałam tę bajkę! :)
    "Czarodziejkę z księżyca" też oglądałam. Poza tym jeszcze dodałabym "Muminki" :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Właśnie jakoś kiepsko, choć główną postać kojarzę z wyglądu. "Muminki" też bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Widzę, że wychowałyśmy się na tych samych bajkach. Idealnie trafiłaś w moje dzieciństwo! Dodałabym jeszcze "Madeline". :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Hi there this is kind of of off topic but I was wanting to know if blogs
    use WYSIWYG editors or if you have to manually code with HTML.
    I'm starting a blog soon but have no coding experience so I wanted to get advice from someone with experience. Any help would be enormously appreciated!

    Also visit my web site; the paleo diet

    OdpowiedzUsuń
  10. Great post. I used to be checking continuously this weblog and I'm impressed! Extremely useful info specifically the last phase :) I handle such info much. I used to be seeking this certain info for a long time. Thank you and best of luck.

    my weblog: the paleo diet

    OdpowiedzUsuń
  11. Undeniably imagine that that you stated. Your favourite justification appeared to be at the web the simplest factor to understand of.
    I say to you, I definitely get annoyed while people think about issues that
    they plainly do not understand about. You controlled
    to hit the nail upon the top and also defined out the whole thing with
    no need side-effects , folks could take a signal.
    Will probably be back to get more. Thank you

    my page :: paleo diet food list

    OdpowiedzUsuń
  12. Thanks very nice blog!

    Here is my blog :: paleo diet food list

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
- See more at: http://pomocnicy.blogspot.com/2013/04/jak-dodac-informacje-o-ciasteczkach-do.html#sthash.Bq8S7pdE.dpuf