wtorek

Koty, psy, myszy. Marek Mętrak



Autor: Marek Mętrak
Tytuł: Koty, psy, myszy
Ilustracje:Marek Mętrak
Wydawnictwo: Alegoria
Rok wydania: 2010
Strony: 32
Ocena: 5/6  

Rok temu na Promocji Dobrych Książek we Wrocławiu udało mi się kupić za niecałe 5zł tę oto książeczkę. Urzekła mnie ona swoimi pięknymi ilustracjami. Przypomniały mi się bajki, które mama mi czytała na dobranoc. One też miały zawsze ciekawe i bardzo przemyślane malowidła, na które mogłam patrzeć się godzinami. 

Co dla mnie jest bardzo istotne, w książce znajdują się humorystyczne wierszyki, ale co ważne nie są zbyt banalne i proste. Są zbitki słowne, które wymagają bardzo wyraźnego i uważnego czytania, co akurat dla mnie jest wielkim plusem. Uczą bowiem dzieci wyraźnego czytania i trudniejszych słów, które wkomponowane w wierszyki jakoś łatwiej dają się przyswajać. Rymowanki czytałam wraz z moją 4 letnią bratanicą i bardzo się jej podobały. Śmiała się, kiedy jamnik nie mógł zliczyć nóg stonogi. Zadowolenie dziecka, to chyba najlepsza rekomendacja, dla tego typu publikacji.







3 komentarze:

  1. Nie dziwie Ci się że kupiłaś - sama bym tak zrobiła. Jest piękna :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wątpię, że książka jest warta uwagi, jednak nie mam komu jej kupić, ani nawet przeczytać :) Jeszcze nie ten czas :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowna książka, a ilustracje są po prostu świetne. ;)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
- See more at: http://pomocnicy.blogspot.com/2013/04/jak-dodac-informacje-o-ciasteczkach-do.html#sthash.Bq8S7pdE.dpuf