środa

Urodziny

Witam!

Wczoraj mój blog obchodził swoje pierwsze urodziny! Pamiętam jak dziś, emocje jakie towarzyszyły mi przy pisaniu pierwszego, powitalnego postu :) Przez ten czas w moim życiu zmieniło się bardzo wiele, kilka razy miałam większe przestoje w dodawaniu postów i myślałam, że chyba moja przygoda z blogosferą dobiegła końca. Na szczęście chwile zwątpienia mijały prędzej czy później. Przez ten rok poznałam naprawdę fajne dziewczyny, które swoimi recenzjami zachęcały mnie do poszukiwań i pokazywały całkiem inny książkowy świat. Chcę podziękować wszystkim, którzy komentowali moje recenzje. To dla mnie naprawdę bardzo ważne. Zdaję sobie sprawę, że moje opinie nie są piękne stylistycznie, popełniam dużo błędów, jednak prowadzę tego bloga przede wszystkim dla siebie, żeby udowodnić sobie, że umiem zająć się czymś dłużej :) Dzięki blogu miałam możliwość nawiązania kontaktu z jedną z polskich autorek. To dla mnie bardzo duże przeżycie. Portal Na kanapie co jakiś czas obdarza mnie zaufaniem i przesyła książki do recenzji.


Jeszcze raz dziękuję Wam drodzy czytelnicy.
A sobie życzę, abym za rok była ciągle w blogosferze, bogatsza o kolejne doświadczenia.

molarnia



19 komentarzy:

  1. Oczywiście gratuluję i życzę jeszcze wielu lat blogowania:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pisz jak najdłużej dasz radę, najważniejsze jest to, żeby prowadzenie bloga sprawiało Ci radość :-)
    Gratuluję wytrwałości!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację, blog powinien przede wszystkim przynosić nam radość i dumę :) Dziękuję!

      Usuń
  3. Sto lat :) Blogosfera uzależnia, na pewno będziesz obchodzisz jeszcze niejedne blogowe urodziny, życzę dużo sukcesów i mnóstwa dobrych książek :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję roczku i pozostaje mi życzyć Ci kolejnych rocznicowych postów.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkiego najlepszego i dalszych sukcesów! :>

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeszcze dłuższego prowadzenia i poznawania nie tylko ciekawych lektur, ale ciekawych osób:))

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję roczku i życzę kolejnych blogowych latek blogowania.

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję! :)Wielu inspiracji czytelniczych życzę.

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję i życzę jeszcze wielu, wielu pięknych lat! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dołączam do gratulujących i życzę przyjemnego blogowania! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Można powiedzieć, że jesteśmy jak blogowe siostry - bliźniaczki :)

    Życzę Ci z całego serducha jeszcze wielu, wielu takich urodzin, pięknych chwil spędzonych z książką w ręku i przede wszystkim wytrwałości, bo to jedna z najważniejszych cech, która sprawia, że wciąż tu jesteśmy - w tym naszym blogowo-czytelniczym świecie :)
    Wszystkiego dobrego!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie! :))

      Tak, myślę że możemy tak o sobie myśleć i mówić :)

      Usuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
- See more at: http://pomocnicy.blogspot.com/2013/04/jak-dodac-informacje-o-ciasteczkach-do.html#sthash.Bq8S7pdE.dpuf