środa

Krótkie podsumowanie kwietnia

Witam!

Wzorując się na innych blogerach, postanowiłam przedstawić Wam, krótkie podsumowanie kwietnia. 
W tym miesiącu udało mi się przeczytać 5 książek (1 recenzja pochodzi jeszcze z mojego starego bloga).

Tak więc:

Najlepsza książka: Widnokrąg

Najgorsza książka: Chciwość jest dobra

Największe rozczarowanie: Po zmierzchu

Otrzymana książka do recenzji: Republika

                      Blogowe odkrycia: Poza sezonem oraz Książka pod ręką (chłopacy mają bardzo podobny tytuł bloga do mojego :)

Strony: 1732, na dzień 58 - nie jest tragicznie :)

Odwiedziło mnie 956 gości! 
Dziękuję!




Już niedługo będę obchodzić pierwsze urodziny mojego bloga, bardzo się cieszę z tego powodu! :)

7 komentarzy:

  1. "Widnokrag" jest juz od dawna na mojej liscie. Musze wreszcie przygarnac jakis egzemplarz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się kategoria blogowe odkrycia, te blogi akurat znam, ale może przy kolejnym podsumowaniu odkryję coś nowego :) I gratuluję nadchodzących urodzin bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  3. "Widnokrąg" koniecznie muszę przeczytać. Na razie znam jedynie świetny "Traktat o łuskaniu fasoli".

    OdpowiedzUsuń
  4. O proszę, znaleźliśmy się w blogowych odkryciach :D To miło:)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
- See more at: http://pomocnicy.blogspot.com/2013/04/jak-dodac-informacje-o-ciasteczkach-do.html#sthash.Bq8S7pdE.dpuf