czwartek

Już jest!

Witam!

Wczoraj w moje ręce trafił długo wyczekiwany magazyn "Książki". Z zadowoleniem stwierdziłam, że poziom numeru w porównaniu z pozostałymi wydaniami jest wyższy. Przyznam, że zaczęłam martwić się o to, że po świetnym początku jaki miał magazyn, jego artykuły stopniowo zaczęły pikować w dół. Widać, Redakcja wzięła sobie do serca opinie czytelników i ostro zabrała się do pracy. Najchętniej od razu pochłonęłabym wszystkie felietony, wiem jednak, że ten numer musi wystarczyć mi znów na kilka miesięcy. Powiem Wam tylko, że zapoznałam się z jednym z nich "Musierowicz jest w złym humorze" Elizy Szybowicz. Jestem pewna, że artykuł nie pozostanie bez echa. Osobiście się z nim zgadzam, choć niektóre argumenty przytoczone przez autorkę są nieco naciągane i przerysowane. A o czym mówię dokładnie? Sięgnijcie po nowy numer tego wspaniałego magazynu to się dowiecie! :)

Pozdrawiam i miłej lektury!

https://www.facebook.com/pages/Czytamy-w-Polsce/212900872097857?fref=ts

9 komentarzy:

  1. Chętnie bym się z nim zapoznała.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dawno już nie kupowałam Książek, trochę się nim rozczarowałam ostatnio, ale skoro piszesz, że to jeden z lepszych, chyba warto się skusić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że warto. Zwłaszcza felieton Szczygła poprawia humor na cały dzień :)

      Usuń
  3. Kupiłam, nie mam czasu przejrzeć

    OdpowiedzUsuń
  4. From games to themes, to audio and additional functions can be get
    after jailbreaking your product.
    You can get whichever request you desire in your iPhone.



    Also visit my web blog - cydia ios 7 (http://www.canadiansmeet.com/index.php?m=member_profile&id=97747)

    OdpowiedzUsuń
  5. Colorado State University offers ɑn online coսrse titled Pett Nutrition ɑnd covers nutrients аnd special diets for small animals.
    Liver, fish, leafy greens, аnd seeds сɑn presеnt vitamin K in yߋur pet dog's diet plan. Тɦe prosecution mսst shoѡ the
    defendant purposely оr knowinglly еntirely commited
    the crime аt trouble.

    Alsο visit my webpage :: ยาลดความอ้วน

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
- See more at: http://pomocnicy.blogspot.com/2013/04/jak-dodac-informacje-o-ciasteczkach-do.html#sthash.Bq8S7pdE.dpuf